Wednesday, December 16, 2009

ရည္းစားစာ






















ရည္းစားစာ

က်ေနာ့္ရဲ့
မခင္သစ္ပင္။

အခ်စ္ဆိုတာပြဲလမ္းသဘင္ျဖစ္ရင္
က်ေနာ္နဲ႔ မခင္သစ္ပင္ရဲ့ဇာတ္မွာ
ဘယ္သူကန္႔လန္႔ကာလဲ
ေတာေတာင္လွ်ိဳေျမာင္ပိတ္ကားေရွ႔
က်ေနာ္ေအာ္ေခၚေနတာ
အနွစ္သံုးဆယ္။


မခင္သစ္ပင္။
ဇာတ္လမ္းအရ ငိုခ်င္လည္းငိုရမယ္
ေပ်ာ္ခ်င္လည္း ေပ်ာ္ရမယ္
က်ေနာ္ တေယာမထိုးတတ္ဘူး
ေရာမၿမိဳ့ႀကီး မီးေလာင္ရင္လည္း
ၾကည့္မေနႏူိင္ဘူး
က်ေနာ္ဟာ သာမန္လူျဖစ္ၿပီး
က်ေနာ္ဟာ ခ်စ္တတ္လို႔။

မခင္သစ္ပင္
က်ေနာ္တို႔ နွစ္ေယာက္ၾကား
ဘာေၾကာင့္ ဘာသာျပန္တေယာက္ေခၚထားသလဲ
က်ေနာ္က ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို အမွီအခိုကင္းခ်င္တယ္
ခင္ဗ်ားက ရင္ခုန္သံကို ေစ်းႀကီးႀကီးရခ်င္တယ္
မုဆိုးတပိုင္း မိန္းမရုိင္းေတြဘာေတြလဲ
ေခတ္မရွိေတာ့
အင္ၾကင္းပင္ကလည္း ရွာရခက္တယ္

က်ေနာ္႔ရဲ့မခင္သစ္ပင္
မခင္သစ္ပင္ ပြင့္ျပမွာလား
က်ေနာ္ ခုတ္ပစ္ရမွာလား
ဒါမွမဟုတ္ ဘုရားမွာ လႈမလား
က်ေနာ္နဲ႔ ခင္ဗ်ားၾကားမွာ
ပန္းတပြင့္ျခားေနတယ္။ ။

၀င္းျမင့္
(ရင္ေ၀းၾကယ္မွကူးယူေဖၚျပပါသည္)

5 comments:

Moe Cho Thinn December 16, 2009 at 3:47 PM  

သူမ်ားကဗ်ာကို ေဖာ္ျပသလိုလို နဲ႔ ဘယ္သူ႔ကို ရည္းစားစာ ေပးေနတာလဲ။
အကိုၾကီး မရိုးေတာ႔ဘူး။ :)

ေရႊရတုမွတ္တမ္း December 16, 2009 at 4:19 PM  

ကိုခ်စ္ေဖၾကီး..ရည္းစားစာေတြ ေရးေနသလားလို႔...း))

ကိုခ်စ္ေဖ December 16, 2009 at 8:37 PM  

ဟင့္အင္း..ပါးစပ္နဲ႔ေျပာတာေလာက္ အားမရလို႔ မေရးဘူး
ဟိ..

Nge Naing December 17, 2009 at 3:32 AM  

ကိုခ်စ္ေဖလည္း အန္ကယ္နိုင္လို လူပ်ိဳႀကီးပဲလား။

ရီမိုးျပည္ ့ December 18, 2009 at 2:44 AM  

ရည္းစားစာတဲ့ အဟိ...

က်ေနာ့္အေရာင္က အစိမ္းေရာင္ပါ ခင္ဗ်ားတို႔ကေကာ.

GREEN

You are a very calm and contemplative person. Others are drawn to your peaceful, nurturing nature.

Find out your color at QuizMeme.com!

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP